Kinyílt a jánossomorjai kormányablak. Egy héttel ezelőtt már megkezdték a munkát az okmányirodából kormányablakká fejlesztett ügyintézési térben, így most már közel 1500 féle ügykört intézhetnek az ide betérők a jánossomorjai városháza épületében. A márciusban elkezdődött átalakítás munkálatai elhúzódtak, legutóbb csak júniustól tervezték a nyitást, azonban a hónap közepétől mégis fogadhatta az ügyfeleket az iroda. A beltér itt teljesen megújult, három munkaállomás és fotófülke kapott helyet benne. A kivitelező megyei kormányhivatal célja, hogy mindenki a lakóhelyéhez közel, munkaidőn kívül is el tudja intézni a hivatalos ügyeit. A legjellemzőbb ügycsoportok a személyi igazolvánnyal, jármű nyilvántartással, vezetői engedéllyel, továbbá a lakcím-igazolvánnyal és a családtámogatással kapcsolatos feladatok, illetve a hatáskörbe nem tartozó ügyekben tájékoztatás nyújtása. A fizikai akadálymentesítésen túl az infokommunikációs akadálymentesítés is megvalósult, baba-mama baráttá vált és minden korosztályú és fogyatékosságú ügyfél számára megfelelő ügyféltér alakult ki az átépítéssel.

A nyitva tartási rend változatlan:

Hétfő: 7:00 – 17:00
Kedd: 8:00 – 16:00
Szerda: 8:00 – 16:00
Csütörtök: 8:00 – 18:00
Péntek: 8:00 – 12:00

 

 

-hirdetés- -hirdetés-