Január elsejétől a korábbi Pannon Víz Zrt. helyett a mosonmagyaróvári önkormányzat tulajdonában lévő Aqua Kft végzi városunk ivó- és szennyvízhálózatának üzemeltetését. A fogyasztók és az új szolgáltató kapcsolatának megkönnyítése és az ügyfelek teljes körű ellátása érdekében az Aqua Kft új ügyfélszolgálati irodát nyitott városunkban, a Polgármesteri Hivatal épületében.

Dokumentálással, számlázással illetve minden víz és csatorna szolgáltatással kapcsolatos kérdéseikkel fordulhatnak a Kft munkatársaihoz. Hibaelhárítással kapcsolatos segítséget a szolgáltató folyamatosan hívható hibabejelentő telefonszámán kérhetnek. (96/577-460).
Leitner László, az Aqua Kft ügyvezető igazgatója a JTV-nek elmondta: „Azzal, hogy közelebb vagyunk, számos szolgáltatás is közelebb jött a lakókhoz, sokkal könnyebben elérnek majd minket. Hozzátette: bízik a lakók megelégedésében.

A szolgáltatóváltással  a víz és csatorna díjak nem emelkedtek. Fontos azonban, hogy a Kft a várható üzemelési költségeket csak három hónap múlva fogja világosan látni, ezután nyújtja be a díjakról szóló javaslatát az önkormányzatnak.

A két szolgáltató igyekszik a legkevesebb gondot okozni a lakóknak a váltással. Leitner László elmondta: Vannak azonban nehezebben megoldható pontok is az átállásban. A Pannon Víz december 31-ig kiküldte az utolsó számláját, az Aqua Kft viszont csak márciusban fog tudni először számlázni, így akkor két hónap díját kell befizetniük a fogyasztóknak. Ha az adatok átadása és a szerződéskötés is megtörténik, akkor már havi bontásban, minden hónap tizedikéig számláz majd a szolgáltató. A Pannon Víz Zrt. a tartozáskezelés kérdését is átadja az új szolgáltatónak, így a díjfizetési hátralékok természetesen nem szűnnek meg. A későbbiekben az ilyen problémák megoldásában is segítséget kaphatnak a lakók az új ügyfélszolgálati irodában.


Az ügyfélszolgálat nyitva tartása:

Kedd: 8-14
Szerda: 10-16
Péntek: 8-14

Petz Brigitta

-hirdetés- -hirdetés-